Каталог товарів
Київ
UA

Всі відгуки: 1

за 6 міс 1
за 12 міс 1
Додати в список "Улюблені магазини"
Про магазин
Відгуки (1)

Якість роботи магазину  за останні 
12 місяців

Наявність вибраного товару відповідала заявленій на hotline
?
Ціна збігалась із заявленою на hotline
Умови оплати відповідали заявленим на hotline
Доставка товару магазином виконано вчасно
Повернення товару пройшло без проблем
Фіскальний чек був виданий
Рекомендую цей магазин іншим користувачам
так
ні
без відповіді
Андрій Гулич не рекомендує цей магазин
8 травня 2024

Купив: Вертикальний + ручний пилосос (3в1) Dyson V15s Detect Absolute Submarine (448741-01), Замовлення №288286183

Сподобалося: відповідність ціни, наявність, відвантаження товару, відповідність умов оплати

Не сподобалося: повернення товару, фіскальний чек

...розгорнути
Відповідь представника «4Health»
Абсолютно неправдива інформація. Справді було зроблене замовлення на нашому сайті на даний товар і оплачене наступного дня на наш розрахунковий рахунок. Справді був відправлений товар у відкритій упаковці, яка була заклеєна скотчем митниці і мала незначне пошкодження картону від транспортування (товар проходив митний контроль, що було вказано в описі товару на нашому сайті і повідомлено покупця перед оплатою). Сам товар був гарантовано новий, без будь-яких дефектів чи нюансів. На цьому правда закінчується. Перед самою відправкою покупець попросив не класти чеки в коробку і повідомив, що отримувач товару буде змінений, що власне і було зроблено. На наступний день після отримання покупець поскаржився, що коробка товару в нетоварному вигляді (скотч і пошкодження картону), про що власне була інформація на нашому сайті і людина яка отримала товар, незадоволена цим і хоче повернути товар, так як він мав бути на подарунок. Ми погодились на повернення товару за умови, що він не був у використанні. Проходить ще 3 дні і покупець скидає фото, де товар весь розпакований лежить на підлозі з претензією кінцевого отримувача, що в комплекті немає однієї насадки. Ми пояснюємо покупцю, що насадка знаходиться в трубі пилососа (така конструкція в даній моделі) і на його заперечення скидаємо відео з сайту виробника товару. Це говорить про те, що даний покупець-посередник в очі не бачив цей товар, навіть не знає конструктивних особливостей. Проходить ще 2 дні і покупець повідомляє, що відправив товар на повернення. В день прибуття ми оглядаємо товар на НП і виявляємо потертості корпуса і труби пилососа (яких не було, що логічно, на фото зроблених кінцевим отримувачем), сліди виймання фільтра з корпуса і повне розпакування всіх комплектуючих з фабричного пакування, в т.ч труби з паперового пакування з пломбою. Про ці факти, що свідчать про можливе використання товару повідомляємо покупця і відмовляємо в поверненні. Звичайно зараз можна писати і говорити що завгодно і довести це в минулому часі неможливо. Так само як і дослідити хто і що робив з цим товаром в ланцюжку через декілька осіб. Але наступні факти говорять самі за себе. 1. Якщо основним і єдиним аргументом для повернення товару є нетоварний вигляд упаковки, а інші більш вагомі пошкодження товару не згадуються, то значить їх і не було. 2. Якщо людину апріорі не влаштовує нетоварний вигляд упаковки, бо товар на подарунок, то навіщо його повністю розпаковувати і тримати декілька днів. 3. Якщо навіть після розпакування, знаходиться аргумент, що немає насадки в комплекті (а вона насправді є), але немає претензій щодо пошкоджень товару, то значить пошкоджень і не було спочатку. 4. Якщо потертостей корпуса пилососа немає на фото кінцевого отримувача, але вони є по факту повернення, то логічно коли вони появились. 5. Якщо навіть сам покупець у відгуку прикріплює фото потертостей товару, які робили ми на пошті при огляді повернення і скинули йому, а не свої власні фото, які логічно міг би зробити при отриманні товару і виявленні якихось нюансів, крім нетоварного вигляду упаковки. Як Висновок, ми завжди повідомляємо про фактичний стан товару і його особливості на сайті і перед відправкою, стараємось максимально задовільнити прохання, побажання і вимоги реальних покупців. Але коли замість справжніх покупців виявляються такі посередники, які створюють проблемні ситуації, а їх вирішення перекладають на інших, то постає питання принципу.
Даний магазин з 0 відгуків думає що він створює комусь конкуренцію, це смішно, товар дійсно куплявся не особисто для мене, тому на перший пункт продавець сам собі і відповів, про проблеми було вказано коли товар був оглянутий кінцевим покупцем і були виявлені проблеми не лише з упаковкою. Що стосується другого пункту ( я надав скріни, де людині одразу було сказано за повернення) і людина відмовлялась прийняти, я як людина адекватніша розуміючи що вже і так будуть проблеми з повернненням бо продавець одразу каже що для нього 14 днів повернення по закону не існує апріорі, вирішив що простіше вмовити кінцевого клієнта на покупку, що б не мати з даним продавцем справи з поверненням, про що і писав в наданих скрінах, що Хотлайн діє в рамках закону і не рекламує продавців,які не притримуються закону по третьому питанню дійсно запитував в продавця за насадку (те що надав продавець ще раз підтверджує що товар був не особисто в мене і оперативно повідомити про всі проблеми я не можу, а по ходу їх надходження) По іншим пунктам нема смислу щось говорити, бо в продавця одне й те саме всюди. всі неправі окрім нього.
10 травня 2024 Відповісти
Коли товар фабрично запакований то проблеми з товаром рідкість, коли він одразу в коробці яка виглядає дуже жахливо то частіше за все він вже не новий, в продавця на Хотлайн не вказано було що товар уцінка чи ще щось, як каже продавець на сайті в описі (який не всі читають, бо даний опис є на Хотлайн) в нього було вказано дрібним шрифтом. При тому спочатку продавець надав фото з нормальною коробкою, що в них такий пилосос, а відправив "хлам" і поставив перед фактом що така коробка в них і що він вже відправив (я одразу сказав, що швидше за все буде повернення) Не рекомендую з ними звязуватись.
10 травня 2024 Відповісти